هتل بلور تهران و هتل بلور

صداو سیما : ارتباطات رسانه ای و وسایل ارتباط جمعی به عنوان یکی از ابزارهای نیرومند در جهت فرهنگ سازی، نقش مؤثری را در توسعه هتل بلور تهران اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه به عهده دارد. براساس آمار واطلاعات موجود در طیّ سال های 1375 تا 1385 ، تعداد ایستگاه های رادیویی هتل بلور تهران موج متوسط، 2 برابر( و هم چنین، تعداد هتل بلور تهران مجموع فرستنده های اصلی از 277 / تلویزیون و اف. ام از 154 ایستگاه به 355 ایستگاه3 به 1015 فرستنده افزایش یافته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.